Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

sminklandan.blogg.se

Av Rånjah Almlöf - 17 oktober 2011 21:18

120 palett

Depend lösogonfransar nr 2

NYX Jumboeyeshadowpencil

E.l.f corrective concealer palette

E.l.f  nail polish in Fluorescent Pink

Make Up Store Microshadow Nectar

En ögonskuggspensel i äkta hår

Dove intensivbalsam

Småburkar med sample på alla mina glitter från smink och perukmakarn

En stor burk med rosa glitter(med blå duochrome) från smink och perukmakarn

2 nagellackshjul


Varför ska man inte vara med ?!

sminkladan.blogg.se/2011/october/utkast-okt-17-2011.html



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 18:20

Blev ingen bloppis pga bloggplatsens dryga uppladdning av bilder, men allt finns på min facebook! Kommer komma mycket mer kläder och finns fler bilder, bara att höra av sig om man vill se. Tar betalt via kontoöverföring eller i handen vid upphämtni...

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 11:38

Japp! Drog faktiskt iväg på UKM på UNO igår, lite sent, men det får man leva med! Haha, hade dock ingen att åka med, tur att Jonas och Johan var där. Kom iallafall iväg lite försent med tanke på att dem hade insläpp vid 12 och jag vaknade runt 2 :/...

Av Rånjah Almlöf - 6 februari 2012 20:34

Vill börja med att säga att Elin inte har fixat sin dumma video än, men min ligger uppe på hennes blogg! www.nattstad.se/alfredwtf Sen så vill jag informera om att jag ska färga håret, ja trevligttrevligt. Avslöjar dock inte om hur det kommer bli...

Av Rånjah Almlöf - 4 februari 2012 16:59

Tjenare. Har vart i stan idag och handlat div. saker osv. Allt flyter på ganska bra nu och mår riktigt bra för en anledning jag inte ska nämna ;> Tänkte bara skriva att jag och min söta Elin ska byta videor och påså sätt göra reklam för den an...

Ovido - Quiz & Flashcards