Alla inlägg under oktober 2011

Av Rånjah Almlöf - 17 oktober 2011 21:18

120 palett

Depend lösogonfransar nr 2

NYX Jumboeyeshadowpencil

E.l.f corrective concealer palette

E.l.f  nail polish in Fluorescent Pink

Make Up Store Microshadow Nectar

En ögonskuggspensel i äkta hår

Dove intensivbalsam

Småburkar med sample på alla mina glitter från smink och perukmakarn

En stor burk med rosa glitter(med blå duochrome) från smink och perukmakarn

2 nagellackshjul


Varför ska man inte vara med ?!

sminkladan.blogg.se/2011/october/utkast-okt-17-2011.html



Av Rånjah Almlöf - 11 oktober 2011 20:34

Vad som finns i min väska


Fein väska, klappah.

Men ah, kom precis hem från stan. Fett nice dag. Hängt med Jel, Christoffer, Malin och Ahmed. Senare kom Micah, åh så jag saknat han !

Hade precis kommit hem innan jag gjorde videon, därför jag ser lite derp ut...

 

Av Rånjah Almlöf - 10 oktober 2011 21:34

JAG SUGER...

Glömde väskan hemma idag så hade inte lagt ner nåt i den sen jag hade ut allt, men fixar det imorn. Dessutom var jag så jävla trött idag så jag orkade inte göra nåt heller.


Det blir inte heller någon Horisonten har jag kommit fram till, har ingen att sova hos i Stockholm så...fml.

Jag som var så sjukt taggad också. Fan.


Ska också sluta fixa håret lika mycket tills jag åker till Stockhom den 15nde med klassen nästa månaden så att mitt hår inte dör när jag bleker det, taggaaaaaaaaaaaaaaa ! Fastne. Blir brutalt smink ist räknar jag med, fuck yes.


OCH INNAN JAG GLÖMMER, NI TRE TJEJER SOM GÅR I ROBINS FRANSKA E JÄÄÄÄTTE GULLIGA, DOCK VET JAG INTE VAD NI HETER ELLER HUR NI SER UT...MEN ÄNDÅ, KÄRLEK, <33333333333333333333333

Av Rånjah Almlöf - 9 oktober 2011 22:24

         
 

Av Rånjah Almlöf - 5 oktober 2011 19:13

Hahahaha åååååååh, så fett cheesy saker att skriva om !


En bild på ett ställe jag varit på

    Rhodos, en utav dom skönaste ställena jag någonsin vart i hela mit liv.


Mitt drömbröllop

Har typ inte tänkt så långt. Men ah, vill nog helst ha ett ganska traditionellt bröllop, eller ett på en strand, vore fett mysigt.

Vill ha värsta klännigngen dessutom och vara helt sjukt fin. Typ barbie (a)

Av Rånjah Almlöf - 3 oktober 2011 16:54

Någonting jag oroar mig för

Det mesta, att folk inte tycker om mig, att jag är ful, att maten är äcklig, att jag ska trampa på en mask osv.

Oroar mig dessutom mer än vad jag borde om vissa personer, oroar mig så att jag blir sjuk.

Oroar mig för framtiden, för pengar, om jag kommer ha råd att flytta härifrån uatn att leva på nudlar varje månad.

Men mest just nu oroar jag mig för mitt äckel prov i franskan, fittbritt.

Av Rånjah Almlöf - 2 oktober 2011 14:44

En bild på mig idag och vad jag hade på mig

 

Uppsatt hår
Rött läpptstift
Rolling Stones tröja
Tighta blå jeans
Vit och blå randiga strumpor

LIKE A BOSS


Var på gudstjänst idag och fick min bibel, DEN ÄR TURKOS FTW, finns inget roligare än Sannerudskyrkan, seriöst. Ska sitta där när jag är gammal och grå och slicka Christoffer på axeln och kalla Ahmed kurd. Det låter som en bra plan.

Ovido - Quiz & Flashcards