Direktlänk till inlägg 17 december 2011

So yeah...

Av Rånjah Almlöf - 17 december 2011 00:54

Skulle igentligen fixat en video till det här, men så blev det inte...

Okejj, en del folk har frågat varför jag inte skrivit, vart social osv, osv.

Ska va helt brutalt ärlig. Jag lider av deppression. Vilket gör mig extremt trött, opepp, osocial och allmänt nere. Fick diagnosen av Barn- och Ungdomspsykiatriet, även kallat bup, när jag var 12.

Under senaste året har den blivit värre, pga mycket. Ska inte gå in på för mycket detaljer, men ja. Det är så det ligger till.

Och för att folk inte ska behöva fråga, nej, jag tar inte tabletter. Det skulle säkert hjälpa, men det är mitt val att inte ta några.

Det jag har gjort för att "slippa" att känna all ångest är att ligga hemma och tycka synd om mig själv, druckit och festat osv.

Inget har funkat förutom att omge mig med folk som älskar mig. Då snackar jag först och främst om min älskade, älskade Ebba. Hon är den bästa jag vet, hon är mitt allt. <3 Sen finns det andra självklart, men alla finns inte kvar på samma sätt som förut.

Sen så är ju den största anledningen till att jag mår såhär att någon som betydde och fortfarande betyder så himla mycket, inte längre älskar mig, man kan säga att det var det som utlöste hela "Tyck synd om dig själv och dränk dig i alkohol" tiden.

Självklart skyller jag ingenting på honom, allt jag vill är att han ska ha det bra, för det gör mig lycklig. Det är inte alltid lätt och jag saknar honom varje minut. Jag saknar honom så att det gör ont i hela kroppen. Jag älskar honom, verkligen älskar honom. Jag vet, jag är 14, man har inte funnit "äkta kärlek" då. Men jag tror att efter 8 månaders konstant saknad, gråt och tårar, då vet man att man verkligen älskar någon. Jag önskar honom allt det bästa, men vill ha honom hos mig så mycket.

Sen är det situationen med min mamma. Konstant krig. Orkar inte ens prata om det.

Ville bara få ur mig det, tyck vad ni vill, men det är så det är helt enkelt.

 
 
Ingen bild

RollarN^ :$$$$$

17 december 2011 01:28

Vet att det är ditt val och allt, men pröva ta tabletter, det kan ju omöjligen göra det värre. och isåfall är det ju bara att sluta. Känner en annan brud som hade en del liknande problem, Hon började ta piller sen och mådde mycket bättre.

Bara ett tips, hoppas det blir bättre.

Rånjah Almlöf

17 december 2011 12:42

Jag har gått på tabletter, mådde inge bra, slutade. Nu känns det som att jag ger upp varje gång jag tar en. Hatar mig själv osv. Typ slutar äta och sånt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 18:20

Blev ingen bloppis pga bloggplatsens dryga uppladdning av bilder, men allt finns på min facebook! Kommer komma mycket mer kläder och finns fler bilder, bara att höra av sig om man vill se. Tar betalt via kontoöverföring eller i handen vid upphämtni...

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 11:38

Japp! Drog faktiskt iväg på UKM på UNO igår, lite sent, men det får man leva med! Haha, hade dock ingen att åka med, tur att Jonas och Johan var där. Kom iallafall iväg lite försent med tanke på att dem hade insläpp vid 12 och jag vaknade runt 2 :/...

Av Rånjah Almlöf - 6 februari 2012 20:34

Vill börja med att säga att Elin inte har fixat sin dumma video än, men min ligger uppe på hennes blogg! www.nattstad.se/alfredwtf Sen så vill jag informera om att jag ska färga håret, ja trevligttrevligt. Avslöjar dock inte om hur det kommer bli...

Av Rånjah Almlöf - 4 februari 2012 16:59

Tjenare. Har vart i stan idag och handlat div. saker osv. Allt flyter på ganska bra nu och mår riktigt bra för en anledning jag inte ska nämna ;> Tänkte bara skriva att jag och min söta Elin ska byta videor och påså sätt göra reklam för den an...

Ovido - Quiz & Flashcards