Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Stay positive and have a heart like Pikachu

Av Rånjah Almlöf - 19 september 2011 20:45

Random titel, men skitsamma.

Sitter och äter medans jag bloggar, duktig chey*klappah*, mest för att jag måste skynda mig för Joel kommer snart tillbaka med div. saker jag glömde hos han. Snel påjke.

Skolan sög, som vanligt. Ensamen och eländig...eller inte direkt. Har faktiskt börjat prata lite smått med tjejer i min klass, woooooow. Alla är typ hestgalna, tjoho... Enda bra är att jag oftast får gå tidigare från Engelskan iaf, typ 10-15 min. Eller det blir ju 10-15 min extra i dom lååånga korridorerna fyllda med folk, folk är jobbigt. MEN POSITIV ÄR JAG FAN FÖR JAG FICK FAKTISKT B PÅ FRANSKA PROVET.

Dessutom åt jag lunch med Sofia, alltid ett plus. Dock så var lunchen eckly. Fy för blodpudding.

Var med Sofia ett tag efter skolan å, innan jag träffade Joel. Fick hans gamla töjning och en mys tröja. Usch, han skämmer bort mig... Men annars har vi inte gjort så mkt, målat lite i mitt rum, spelat Portal(haha, jag fick knappt spela för att jag skulle äga han.) och typ chillat. Imorn blir det kanske soc eller BUP eller vart fan det var. Ingen aning, vet inte heller vilken tid det var, lyckat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 18:20

Blev ingen bloppis pga bloggplatsens dryga uppladdning av bilder, men allt finns på min facebook! Kommer komma mycket mer kläder och finns fler bilder, bara att höra av sig om man vill se. Tar betalt via kontoöverföring eller i handen vid upphämtni...

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 11:38

Japp! Drog faktiskt iväg på UKM på UNO igår, lite sent, men det får man leva med! Haha, hade dock ingen att åka med, tur att Jonas och Johan var där. Kom iallafall iväg lite försent med tanke på att dem hade insläpp vid 12 och jag vaknade runt 2 :/...

Av Rånjah Almlöf - 6 februari 2012 20:34

Vill börja med att säga att Elin inte har fixat sin dumma video än, men min ligger uppe på hennes blogg! www.nattstad.se/alfredwtf Sen så vill jag informera om att jag ska färga håret, ja trevligttrevligt. Avslöjar dock inte om hur det kommer bli...

Av Rånjah Almlöf - 4 februari 2012 16:59

Tjenare. Har vart i stan idag och handlat div. saker osv. Allt flyter på ganska bra nu och mår riktigt bra för en anledning jag inte ska nämna ;> Tänkte bara skriva att jag och min söta Elin ska byta videor och påså sätt göra reklam för den an...

Ovido - Quiz & Flashcards