Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Dag 02

Av Rånjah Almlöf - 23 september 2011 13:28

En person jag vill träffa just nu
Åh, jätte, jätte många. Går inte att bara skriva en...
Om jag tänker folk jag aldrig träffat irl men känner så är det nog Destrey, Jamie, Marc, FELIZYA(!!!!!!!!!), Amina, Thilde och Elin.
Sen folk jag vill träffa som jag inte träffat på ett tag är det nog Martin, Robin, Anton, Bryan, Emelie, Ahmed, Micah och Izzy.
Och sist "kändisar" är det definitivt hela Bring Me The Horizon, Sonny Moore AKA Skrillex, Leda, Tim Burton, alla i Avenged Sevenfold(speciellt min kära man Zacky<3) och Christoffer Drew.

Men allra mest längtar jag efter mina små feina hestar Ebba, Joel och Sofia..


     

Dock så kom faktiskt Sofia hit idag med ett paket halstabletter, älskbebo, <3
Faktiskt hänt lite saker idag ändå. Jag är t.ex frisk nog för att stå upp, därav tog jag en jävligt lång och varm dusch.  Pratat lite skype för min röst är helt okej och målat lite till på min garderob. Apropå garderoben, om nån vill komma och bidra är det bara att komma över!


Senare idag ska jag även träffa Martin och Johan som kommer hit över helgen, fett nice. Blir dock ingen Korskyrka då, men det kanske det blir på söndag ist ?

 
 
Ingen bild

Jowel'

23 september 2011 16:18

Höhöhöh Jak e en fein hest C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 18:20

Blev ingen bloppis pga bloggplatsens dryga uppladdning av bilder, men allt finns på min facebook! Kommer komma mycket mer kläder och finns fler bilder, bara att höra av sig om man vill se. Tar betalt via kontoöverföring eller i handen vid upphämtni...

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 11:38

Japp! Drog faktiskt iväg på UKM på UNO igår, lite sent, men det får man leva med! Haha, hade dock ingen att åka med, tur att Jonas och Johan var där. Kom iallafall iväg lite försent med tanke på att dem hade insläpp vid 12 och jag vaknade runt 2 :/...

Av Rånjah Almlöf - 6 februari 2012 20:34

Vill börja med att säga att Elin inte har fixat sin dumma video än, men min ligger uppe på hennes blogg! www.nattstad.se/alfredwtf Sen så vill jag informera om att jag ska färga håret, ja trevligttrevligt. Avslöjar dock inte om hur det kommer bli...

Av Rånjah Almlöf - 4 februari 2012 16:59

Tjenare. Har vart i stan idag och handlat div. saker osv. Allt flyter på ganska bra nu och mår riktigt bra för en anledning jag inte ska nämna ;> Tänkte bara skriva att jag och min söta Elin ska byta videor och påså sätt göra reklam för den an...

Ovido - Quiz & Flashcards