Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Dag 06

Av Rånjah Almlöf - 27 september 2011 18:26

Dag 05 finns hääääääär.

Jobbigt att updatera bloggarna på olika sätt hela tiden, lägger upp dagarna lite olika när jag intee orkar.


Ett minne

Har inte så himla mycket minnen nu för tiden, men ett jag tycker rätt mycket om är när jag och Joel åkte till Stockholm. Helt sjukt underbar dag, fett med chill och träffa folk är aldrig fel.

              



För övrigt sitter jag med blå färg i håret som ska sköljas ut om typ 20 min, fett nice. Det rosa/lila var typ oranget och fult på vissa ställen. Ska köpa mer svart färg imorn och ta i lite mer eftersom jag tog alldeles för lite nu. Langar bild imorn på hur det blev när jag e helt färdig, kommer su ut ungefär något som på bilden på Leda Monsterbunny under !

  Hon är så fin TwT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 18:20

Blev ingen bloppis pga bloggplatsens dryga uppladdning av bilder, men allt finns på min facebook! Kommer komma mycket mer kläder och finns fler bilder, bara att höra av sig om man vill se. Tar betalt via kontoöverföring eller i handen vid upphämtni...

Av Rånjah Almlöf - 19 februari 2012 11:38

Japp! Drog faktiskt iväg på UKM på UNO igår, lite sent, men det får man leva med! Haha, hade dock ingen att åka med, tur att Jonas och Johan var där. Kom iallafall iväg lite försent med tanke på att dem hade insläpp vid 12 och jag vaknade runt 2 :/...

Av Rånjah Almlöf - 6 februari 2012 20:34

Vill börja med att säga att Elin inte har fixat sin dumma video än, men min ligger uppe på hennes blogg! www.nattstad.se/alfredwtf Sen så vill jag informera om att jag ska färga håret, ja trevligttrevligt. Avslöjar dock inte om hur det kommer bli...

Av Rånjah Almlöf - 4 februari 2012 16:59

Tjenare. Har vart i stan idag och handlat div. saker osv. Allt flyter på ganska bra nu och mår riktigt bra för en anledning jag inte ska nämna ;> Tänkte bara skriva att jag och min söta Elin ska byta videor och påså sätt göra reklam för den an...

Ovido - Quiz & Flashcards